Äntligen fredag...

och jag är ledig ända till tisdag! Det känns superlyxigt. Och idag kommer min ph (personal hairdresser) och dotter Malin på lunch. Hon skulle ta med sig saxen och fixa håret på mig. Det känns också lyxigt. Lördag får bli en fixardag och på söndag är det dags för Goldenklubbens WT i Vallentuna. Vi åker dit otränade – det har bara inte funnits tid att träna den här veckan. Det ska bli kul men jag gör mig inga större förhoppningar, det går ju ut på att man ska ha en lydigt hund som helst inte tar några egna initiativ och sån är inte min Affe. Jag tycker det är ett bra initiativ av GRK att ha en instruktör på plats som hjälper dem som inte provat på working test tidigare.

Som vanligt är jag uppe med tuppen när jag är ledig – typiskt när man har chans att få sovmorron, jag minns inte längre hur det var att sova långt in på förmiddan. Men å andra sidan – varför ska man sova bort ledig tid? Hoppas det här mörka, trista och regniga vädret drar bort så vi får en solig och skön helg. Ha det gott!

Ögonen lär ju vara själens spegel - men hur är det med öron egentligen?

 
 




Kommentarer
Postat av: Liselotte

Vilka härliga foton, speciellt fotot längst ner!Det är väl ögonvitan som gör det...
Ha en bra helg! Kul med WT:t, skulle nog varit där med Mille om jag inte haft min jobbhelg!

2012-09-29 @ 06:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0