Härligt med en sol...

som kikar in genom fönstren och kylig klar luft utomhus. Idag ska jag åka med Marie och träffa ett nytt träningsgäng utanför Nykvarn. Affe-träningen har legat nere ett tag pga att jag tappat sugen lite, men förhoppningsvis får jag tillbaka motivationen idag. Om jag hinner och orkar efter träningen ska jag gå ner till centrum och kika lite på stan för det är marknadsdag i Nynäs idag. Veckan har varit fylld av trevligheter – studiebesök med NEABs styrelse på AGA gasterminal, god middag med väninnorna Inka, Eva och Britt. Tyvärr blev fredagskvällen på Skärgårdshotellet inställd pga för få anmälningar men det var inte helt fel att vara soffpotatis heller…

Ikväll är vi bjudna på middag hos bästa grannarna. Vi ska se nypremiären för Så mycket bättre på teve. Programmen är inspelade i somras på Grå Gåsen i Burgsvik där vi brukar vara tillsammans med grannarna. Det ska bli kul att se Burgsvik i ”sommarmyller”, det lär ha varit ca tusen personer som köade för att få äta på Grå Gåsen då. Idag, när det är lågsäsong på Gotland, har man bara öppet någon dag i veckan. Kanske får vi se något känt ansikte – förutom de riktiga kändisarna.

Söndag och måndag ska jag bara njuta av att vara ledig och göra vad jag vill. Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0