Söndagskväll...

och en kriminalare på teve som jag redan har sett. Så jag valde datorn i stället. Vi – husse och jag – var ute i det fina höstvädret på eftermiddagen och tränade hundarna lite. Jag har satt ut fem stycken pinnar på ett fält för dirigeringsträning, men tyvärr har någon snott två av dem. Tråkigt att man aldrig kan få ha något ifred! Hoppas tjuven får stor nytta
av dem. Vi jobbade i stället med markeringar och ”grabbarna” skötte sig alldeles utmärkt. De spikade samtliga.

En ny arbetsvecka väntar och förutom miljöutbildning på torsdag är det bara de vanliga vardagssysslorna som gäller. Lite skruttig känner jag mig eftersom jag har en förkylning på gång, men förhoppningsvis känner jag mig piggare i morgon. Ha en bra vecka!

 
Nynäshamn, söndagseftermiddag i november, sett från hamnpiren
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0