Det man inte har i huvudet...

får man ha i benen - eller plånboken! Jag var på återbesök på Huddinge sjukhus igår den 8 maj och parkerade i nya fina p-huset den här gången också.  När jag checkade in - trodde jag - checkade jag egentligen ut! För det var vad jag glömde göra vid förra besöket den 26 april. 900 kr inkl moms skulle det kalaset kosta och roligare kan man ju ha för pengarna eller hur? Jag ringde till Q-park och undrade hur jag skulle göra - jag fick tipset att fylla i en blankett på deras hemsida. Efter supersnabb handläggning fick jag ett meddelande att jag skulle få tillbaka det mesta av pengarna :-)

Slutet gott allting gott...

Och du - glöm inte att checka ut från p-automaten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0