Då är vi redan inne på tisdagen...

en alldeles vanlig arbetsvecka. Inget utöver det vanliga är inbokat - jo, jag ska äntligen "få ändan ur.." och börja träna på gymmet igen. I söndags startade vi upp vår lilla jaktträningsgrupp efter vinteruppehållet. Lite ringrostigt, men det kändes väldigt bra och det var roligt att träffas igen.

Nu har våren kommit! - jag plockade tussilago igår. Jag blir så himla glad av att se de där små solarna i det torra gräset. Härligt! Så här års brukar jag, och säkert fler med mig, samla vårtecken och i går morse kunde jag lyssna till kåltrasten också. En av mina favoriter. Ett annat vårtecken - mindre kul - är alla stora råttor av hundhår i alla hörn hemma. Men de hoppar i alla fall högt av glädje varje gång man passerar  :-)

God fortsättning på veckan!

Nedan, de yngsta förmågorna i träningsgruppen; Maja Greberg 9 mån och Saga 12 v...



Maja är laddad med dummies och visselpipa





Sötnos!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0