Semester pågår för fullt...

Skönt att vara hemma några dagar och inte ute i husvagnen hela tiden. Svärfar behöver lite hjälp och vi ska fixa lite hemma också. Efter KM hade vi en skön vecka i Bergslagen. ”Avjavisarna”  Fadde, Lucky, Lizzie, Tillan, Kajsa och Hedda med mattar och hussar har hälsat på oss på campingen. Vi passade på att träna i de fina markerna och främst då på vatten.

Jag upptäckte till min fasa att det inte fanns någon som helst kontakt med internet när jag skulle föra över pengar, betala räkningar och kolla mina mejl vid campingen. Och ingen koll i Facebook!! Snacka om att vara databeroende och nörd!! Hur som helst så fick datorn följa med till Kopparberg där vi kunde få kontakt med it-banken på ICA-parkeringen.

Det var ett riktigt sjudundrade åskväder i lördagskväll. Jag är inte åskrädd men gillar inte när det åskar precis ovanför huvudet. Fast vi kan inte klaga på vädret i övrigt och hoppas att det blir bra resten av semestern också. Nu laddar vi för Gyllerboda Cup som går av stapeln i helgen.

Söta systerdotter/kusin Hedda på besök


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0