Är trött i mössan i kväll

Hundarna också fast de mest legat i bilen idag. Men det är ”jaktprovpuls” i luften och det verkar de känna av. Naturligtvis har jag haft störst intresse av öppenklassrutan eftersom Affe och jag ska starta där i morgon. Det var riktigt kul att se alla duktiga förare och hundar. Jättekul att Therese/Sally och Christine/Mysak tog hem varsitt förstapris. Therese var rutbäst dessutom!  Pia/Hera skötte sig också jättebra men hade lite otur på söket. Nästa b-prov blir de riktigt vassa!! Gunilla och Pearl fick ett andrapris i nybörjarklassen, bäst där var Rolf Brorsson/Zeb. Kul! Tyvärr hann jag inte se elitrutan idag. Det får jag ta igen i morgon och håller förstås en tumme för Dessie… fortsättning följer

Matte säger att jag ska hålla truten på jaktprov. Men jag är osäker på vad hon menar - som vanligt, sa Affe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0