Solen tittar fram och...

vi (grabbarna och jag) tar en härlig vinterpromenad med Marie och Vimla...


Men Brolle då! Din tonårsdrummel Man får inte bita damer i svansen, då blir man inte populär!



Fullt ös och förhoppningsvis en lugn och skön eftermiddag med trötta sovande hundar


Sol i sinnet! sa Affe



Ge tusan i min snöboll! sa Affe



Djupfrysta havrebollar förekommer rikligt i närheten av stall och är en delikatess, sa Vimla



Bäst att hålla undan för en lösspringande dåre!


Yiiiha! Se upp för Brolle-Bompa galenpanna!



Om du inte passar dig muddrar jag fickorna på en handske, sa Affe



Marie fryser nog om ena handen skulle jag tro...


...och nu saknar hon snart ett koppel också skulle jag tro, sa Affe
Tack Marie och Vimla för en härlig promenad. Och grabbarna? Ja, de sover nu som klubbade oxar
 
 



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Härliga bilder som vanligt :)

2012-12-28 @ 15:57:00
URL: http://lagom.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0