Rapporten från systerdottern Ewa...

gav glädjande besked – min syster har fått flytta från IVA till en vanlig avdelning. Hon har varit uppe lite grann och mår nu bättre. Allt verkar gå åt rätt håll… ÄNTLIGEN!

Arbetsveckans första dag är avklarad – en mörk och trist novembermåndag. Förhoppningsvis får Affe apportera några änder på torsdag, annars har vi inget speciell inbokat denna vecka. Kvällen har jag ägnat åt att sortera lite bilder från förra månaden, men oj vad många det är! Blir alldeles "trött i mössan". Jag får dela upp och ta lite varje kväll om jag ska komma igenom alla. Skönt att inte ha några sysselsättningsproblem...

Ha det gott!



En högt älskad hund - gissa vad han heter  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0