När jag kom hem från jobbet...

trött som vanligt på fredagskvällen, satt jag mig framför teven för att slappa en stund. Egentligen tycker jag att det finns alldeles för många matlagningsprogram i teve, men jag har två favoriter; Solens mat när den serien gick. Jag valde att se sista avsnittet av min absoluta favorit Den stora matresan med Per Morberg. Tänk vilket fantastiskt vackert land vi bor i och vilken fin matkultur vi har från norr till söder! Nu har jag sett alla avsnitt och jag kommer antagligen att se alla i repris igen.

På söndag är det redan första advent så i morgon ska här putsas fönster, strykas gardiner och pyntas med ljusstakar och amaryllis… och nästa vecka börjar julmånaden apropå mattraditioner…

Trevlig helg!

 


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Oj så länge sedan jag var här! Hoppas allt är bra med er! Nelly har precis löpt klart och var hur taggat som helst igår när jag körde lite lydnadsträning med henne.

2011-11-29 @ 18:25:11
URL: http://gitsan.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0