I morse hade jag en förhoppning...

om att solen skulle bryta igenom molnen, men det lyckades inte och det har regnat hela dagen. Men det är ganska skönt med regndagar; vi har lyssnat på CD-bok och jag har äntligen haft tid att redigera massor av foton från kurshelgen hos Bitte på Naddö. Nu ska de bara sammanställas. Hundarna har sovit som klubbade utom…



när de här gynnarna smugit runt husknuten, då har de larmat. Renarna hör till Idre sameby, där man igår sköt en fridlyst hungrig varghane som försökte skaffa sig lite käk. Om jag vore varg skulle jag flytta till andra sidan Östersjön där man har en mer sansad syn på vargar och vargjakt än i det här landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0