Jag har aldrig gillat tisdagar...

inte sedan jag gick i skolan. Tydligen är jag inte ensam om det. Jag läste följande:

”Tisdagar klockan tio. Det är veckans värsta tid, enligt en engelsk undersökning. Måndagar klarar vi bra efter helgvilan – men så kommer tisdagen. Det är långt till nästa helg och förmodligen mycket att göra på jobbet. Just tisdag förmiddag känner sig många som mest stressade och några skäl är, enligt undersökningen, hög arbetsbörda, datorstrul, knasiga kollegor och brist på stöd.” Källa: Aftonbladet  

Men denna tisdag känns inte så jobbig när solen lyser från en klarblå himmel och talgoxarna sjunger för fullt. Hoppas det härliga vädret fortsätter. Ha en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag letade gilla knapp men här finns ju ingen :)

De stämmer så väl hur som helst. Ha en bra vecka ni också. Nu kommer våren och de innebär att vi ses hoppas jag. Vi liksom tinar upp

Kram Kristina, Åke och labbarna

2011-03-15 @ 07:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0