Nu har vår gemensamma semester...

börjat och vi har ännu inte bestämt vad vi ska göra, förutom att passa valp förstås. Det har nog inte hänt förut men känns faktiskt rätt skönt - att ta dagen som man vill. Vi kopplar nog på husvagnen och ser vart vi hamnar.

Gunilla K och jag träffades en stund i kväll och tränade hundarna. Affepojken var lite för stökig i kväll, jag har varit för dålig på att träna honom. En liten skvätt regn fick vi stå ut med men kunde också njuta av en vacker regnbåge.

Dennis har nu allvarligt börja träna Brolle – han är redan 11 veckor. Vi åkte till Nynäshamns BK för det första träningspasset. Vi har ju lärt oss att man ska börja träna delarna av olika moment bakifrån så vi började så här…



överst på prispallen så klart och det klarade han med den äran på första försöket.

Ha en bra vecka!





Kommentarer
Postat av: Angus

Tjena brorsan! Bra jobbat att redan vara på första pris pallen. Dit ska jag med säger matte. Hörde att du tyckte det var dåligt med käk hemma hos dig. Likadant här. Hungrig jämt! Annars är det rätt ok här. Många att leka med. När jag vill ha lite hårdare tag finns en drevertant som gärna ställer upp. Cavaliererna är lite mjäkiga och förstår inte alltid vad jag vill när jag skäller på dom. Men det ska nog gå att få ordning på dom med. Nu måste jag sova säger matte. Natti natti

2011-06-20 @ 22:55:42
URL: http://tillpix.blogg.se/
Postat av: Nina

Attans så söt!!!

Kör ni E4an söderut i sommar så lova att stanna till hos oss.

2011-06-20 @ 23:42:57
Postat av: Kristina

Rätt, han kommer bli en vinnare jag är övertygan

Han är helt underbar den lilla Brolle mannen

/Kristina

2011-06-21 @ 08:29:33
Postat av: Sarah Östergren

Hej! vad kul din blogg är! kommer med all säkerhet läsa din blogg lite mer. :p Ha en kul helg :)

2011-07-01 @ 16:17:42
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0