Åh! Vad det känns skönt...

att kunna föra sig i ”lite finare sällskap”! Efter en kväll med etikettdoktorn Mats Danielsson vet jag precis hur jag ska uppträda och vara klädd… nu gäller det bara att hitta ”lite finare sällskap”! Och när så har skett kan jag blanda en jättegod drink! Tack Marita på Skärgårdshotellet för att du fixar så trevliga tjejkvällar! Skärgårdshotellet i Nynäshamn tar även emot gäster med hund ♥

Nu är det dags att pila iväg till jobbet – veckans bästa dag! Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Gunilla

GRATTIS säger vi här med.

Visst är det kul med lite vett o etikett. Våra fd grannar höll på det i början på festerna sen var det fritt som vi sa! Nu får vi hoppas att vi kan föra oss nästa gång vi camperar ihop med husvagnarna!!!

Ha en jättebra födelsedag! Kram till hela gänget från oss i Karlsborg

2011-01-28 @ 08:21:36
Postat av: ankie

Du har ju alltid mig :-)

2011-02-08 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0