Att vi hade en...

superhärlig lillsemester framgår nog tydligt av föregående bloggar. Sedan var det dags med den grå vardagen igen som dock lystes upp av Tilda och hennes kamrater som hade dansuppvisning. De är så otroligt duktiga! Den här gången en musikal som handlade om en skattjakt i sagans värld. Rekvisita och dräkter (myror, humlor, toy story, träsktroll…etc.) hade duktiga föräldrar fixat. Jag förbannar mig själv för att jag glömt ladda batteriet till kameran – inte en enda bild!

Helgen - eller åtminstone lördagen blir inte lugn för vår det – vi ska åka till IKEA och det är lönetider… hoppas inte Dennis kommer på det för då kommer han att vägra. Jag ska jobba lite hemifrån och absolut ta en sväng ut i solen om den tittar fram. I kväll är det något gott att äta och dricka, sedan är det slappa i soffan som gäller. Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0