Jag fick SMS från polisen idag…

första tanken var: Har jag gjort något kriminellt? Kört för fort? Rånat en bank (skulle verkligen behöva mera pengar när räkningarna hopar sig)? Men det var så enkelt som att mitt pass är klart för avhämtning. Jag beställde det i fredags och redan idag, tisdag, är det klart. Snabbt jobbat må jag säga. För ett tag sedan fick jag ett SMS från Södra Djursjukhuset, det var dags att beställa tid för vaccinering av hundarna – himla praktiskt för en som är så glömsk som jag. SMS är minsann inte så dumt!

I kväll var Danne och Gibson med oss och tränade lååånga linjetag. Hundarna skötte sig bra, de är verkligen sugna på att jobba efter det långa vinteruppehållet, så vi kan vara nöjda med träningen. Vid nästa träningstillfälle är det tänkt att vi ska jobba med markeringar. Dagtid ägnar vi oss åt energibolag/låssmed, men kvällstid kommer vi fortsättningsvis att släppa loss och ägna oss ohämmat åt hundträning. Ha en fortsatt bra vecka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0