Jag blir lite nostalgisk...

när vi åker till ”mitt” stall där jag
tillbringade så gott som varje dag under ca tio års tid.
Det var innan jag övergick till ”hundlivet”… Fast jag hade
förstås en golden redan då…



Stallet vid Muskösund



Fälten vid Prästtorp



Det är ganska strömt i ån just nu

När björkarnas blad är stora som ”musöron” är det dags att klippa rosorna
sägs det. Och det är gjort under denna underbara påskhelg.

Våra hundar är sugna på att jobba, det blir sök på båda sidor om ån. Vi
har förstås kollat att de inte kan göra sig illa när de hoppar i på det här viset…



Full fart på Affe iller som vanligt…



och så tillbaka till matte lika snabbt.



Och det är inte mindre fart på Tjalle…





Plums...



efter avslutad träning lite fria aktiviteter…

Affe är så glad att han får tokfnatt som vanligt. Han har ett härligt temperament
och verkligen ”glimten i ögat”. Han gör mig glad varenda dag ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0