Jag väntar på...

att få besked om min trasiga dator, som är inlämnad för reparation, men har ännu inte hört om den går att fixa. Det vore så tråkigt att förlora alla semesterbilderna. Vad jag vet säkert är att jag i fortsättningen kommer att vara noga med att ta back up.
Eftersom vi har röstat i förväg har vi ingenting att passa idag. Så denna lediga söndag ska Dennis åka upp till skjutbana och panga lite lerduvor och jag ska träna med Gunilla och Immer. Det var ett tag sedan vi sågs så det ska bli kul.

Ha en bra dag och glöm inte att rösta!

Kommentarer
Postat av: ...

Tips hämtat från en fotoblogg:



...man ska kunna hitta igen bilder som man raderat från kamerans minneskort.... hittade ett program som heter Photorescue och laddade hem en demo. Den visade att den kunde restaurera alla bilder från minneskorten, även de som det första programmet inte klarade av. Jag fick betala runt 300 kr för att få spara ned bilderna på datorn, men det var det värt! ...



Lycka till!

2010-09-20 @ 08:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0