Skönt att vara hemma igen...

och få ”ta helg”. Jag känner mig lite sliten just nu. Det var lika mycket/lite snö i Lund som här hemma. Några minusgrader och snö bra mycket bättre än regn och lera. Det tycker nog de flesta hundägare. Just nu väntar jag på två små damer (en liten fyrbent dam kommer också), som ska vara hos oss idag. Jag får nog hjälp med adventspysslet och så ska vi se på film. Det bli kanske Toy Story 3.

Idag ska Jeanettes valpar flytta till sina nya hem. Lyckostar dem som får hämta och stackars Jeanette och Lennart som nog kommer att sakna småttingarna. Men jag tror att en blir kvar i alla fall. Vi önskar alla LYCKA TILL med sina valpar. Och jag får nog erkänna att jag är liiite avundsjuk. Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0