Superhärligt väder!

Vi lurade med oss grannen Marie ut på lite korvgrillning. Det var lättast
att gå över isen till viken där vi brukar bada med hundarna sommartid.
Härligt att känna solen värma mot ansiktet och en grillad korv smakar
alltid bra. Efter utflykten åkte Dennis för att titta till husvagnen och tur
var det för ställningen höll på att ge vika för snön ovanpå. Vi drog fram
vagnen och får fixa ställningen i morgon. Hoppas vädret blir lika härligt
i morgon...

Min matte är lättdirigerad! Jag behöver knappt blåsa i pipan förrän hon
gör som jag vill – snacka om will to please!



Min husse kommer inte på inkallning! sa Tjalle



Marie har grillkorvar i ryggsäcken! Jag gör ett rånförsök…



Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för att ni lurade med mig ut, UNDERBART, det är så det hettar lite i ansiktet så solen tog nog lite.. Alltid lika trevligt att umgås med er och era (mina) prinsar.

Kram grannen

2010-03-06 @ 21:43:30
Postat av: Charlotte

Vilka härliga bilder (och kommentarer) på Affe-pojken!

2010-04-02 @ 03:07:05
URL: http://www.nogg,se/lupus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0