Oh, så skönt att det…

äntligen är fredag! Det var lite trögt och motigt att stiga ur sängen i morse och
bege sig till sjukgymnastiken. Även MC:n (motionscykeln) kändes extra trög idag.
Skönt att höra att det var fler som kände likadant. Vi är nog lite vintertrötta. Men
nu är det dags att koppla ner och ”ta helg”. Vi startar upp i kväll med att vara soff-
potatisar. I morgon har vi förhoppningsvis ork att ta vara på det utlovade finvädret
och kanske hinna städa lite. Vi behöver nog se till husvagnen också.

Jag försökte locka med mig barnbarnen till Skansen för att titta på läskiga spindlar,
men de var redan uppbokade med oläskiga hästar. Så vi bestämde att ta ett
Skansenbesök längre fram i vår i stället.

I går var jag med Affe till Södra Djursjukhuset. Han har inte velat äta och det har
märkts att det var jobbigt för honom att svälja. Veterinär Karin tyckte att han var
jättefin men… uj, så ful i halsen. Lite medicin så är han snart piggis igen. Vaccinerad
blev han också.

Nu ska jag se till att vi får något till livs innan vi äntrar soffan.

Ha en jättebra helg!



Det finns dem som sticker huvudet i sanden - men finns det en annan variant...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0