Nu är vi hemma igen…

efter en jättehärlig helg – tack snälla Marie och Uffe! Vi har verkligen haft
toppenkul. Fast det var skönt att inte komma hem så sent på söndags-
kvällen – börjar vi bli gamla och trötta? Husse, som är optimistisk trodde
att han skulle orka se hockeymatchen på teve, men det tog inte många
minuter så hörde jag hur han drog timmerstockar. Själv somnade jag i
samma ögonblick jag la huvudet på kudden.

Affe hade goda tuggisar (födelsedagspresent) att hämta hos Britt i ”repan”
(receptionen) i morse. Han for som  en liten iller genom korridoren med
paketet i munnen till sin Biabädd på rummet – hade inte ens tid att tacka.

Snöblask hela förmiddan, fick faktiskt tvinga mig ut på lunchrundan. Jag gillar
inte att det ska bli kallare igen men vad kan man göra åt det? Hoppas att
gumman Tö kommer snart. I Visby hade hon gjort ett bra jobb...



Vi hade tänkt äta en bit mat innan vi åkte från Visby, det märks tydligt att det
är vintersäsong – det mesta var stängt. Det blev att äta på färjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0