Måndagsmorgon och därmed...

slut med helgens ”lyxliv”. Fast det kanske är lyx att ha ett jobb att gå till i dessa tider.
Jag får dock åka ensam till jobbet i fortsättningen eftersom ”Storebror i söder” bestämt
att det f o m idag inte får finnas husdjur på arbetsplatserna inom koncernen. För mig
(och förstås de andra hundägarna) känns det tungt. Jag haft förmånen att ha med mina
hundar under 27 år. Jag kommer heller inte hinna att åka t o r Nynäs, äta och rasta Affe
på lunchen utan att stressa. Eftersom Dennis och jag inte vill byta livsstil – vårt största
intresse är hundarna, så väljer jag att sluta äta – gud vad smal jag kommer att bli!

På Nynäshamn Energi har vi alltid haft ”högt i tak” men sedan några år upplever flera av
oss att takhöjden sänks alltmer – tråkigt!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0