Hänt i veckan…

i tisdags träffades vi (Christina/Vira, Gunilla/Immer, Håkan/Ida, Annika
och jag) och tränade i ridhuset och efter träningspasset tog vi en fika i
solen mot stallväggen – härligt!

Jag har stor respekt för isar och har med fasa hört om hundar som gått
ner sig och inte kunnat räddas. I onsdagsmorse kommer Dennis hem med
en blöt Affe och berättar att han gått igenom isen, men turligt nog kunnat
ta sig iland själv. Jag bävar för vad som skulle kunna hänt om husse ha måst
ut på isen i en räddningsaktion. Han väger ju något mer än Affe…
Hua! Hemska tanke!

I går kväll var vi på Hamburger Börs och R.E.A. – god mat och bra under-
hållning (Ola Forssmed, Sussie Eriksson, Anders Lundin och Charlott Strandberg).
Var inte hemma förrän vid midnatt och det känns idag så det blir nog en tidig
kväll i tevesoffan (som vanligt på fredagar).

Internet och hemsidor i all ära, men i helgen ska jag läsa Golden Nytt som kom
idag. Jag gillar att hålla, läsa och bläddra i en riktig tidning. Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0