Någon påpekade att…

jag inte uppdaterar min hemsida så ofta… Hm? Det tycker jag nog att jag gör. Men nu förstår jag problemet: min gamla webbadress (som består av en massa siffror) hos Telia har ersatts av http://www.uppgards.com  på nytt webbhotell, så är den gamla länken sparad som favorit så kommer den gamla hemsidan upp. Mitt tips är att öppna länken ovan och spara på nytt.

Eftersom vi var uppe med tuppen idag så hann vi med ett tidigt träningspass med hundarna bland allt annat som var inbokat under dagen. Affe gick duktigt ut på ett linjetag men hittade ingen dummy – och hur konstigt är det? - hans korkade glömska matte hade skickat honom på fel linje!! Men han var förstås lika glad för det. Tur att inte hundar blir sura när det blir fel, då skulle Affe vara ett riktigt surkart :o)

Ha en bra vecka!



Ibland kan man somna innan man går och lägger sig, sa Affe



Kommentarer
Postat av: Cherry

SÖÖÖÖTNOOOOSSS!!!!!!!



Nospuss fr Cherry!

2010-06-14 @ 09:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0