Det är skönt med en regnväders dag emellanåt…

men tråkigt för dem som har skolavslutning idag, sådana dagar borde alltid vara soliga. I går var jag på Ellens avslutning i FA (förskoleklass A) och efter sommarlovet börjar hon i första klass. Stora damen…

Stora damen är också dottern Malin som i veckan fyllde – som hon säger – 2 x 20 år. Men hur kan hon vara 40 när jag bara är 35?? Vi ser fram emot att få fira henne i helgen. Veckan har annars bara försvunnit. Jag har fixat lite med bilderna vi tog hos Inga-Lill och Åke i helgen. Det tar sin lilla tid även om vi inte tog så många bilder som vi brukar ta, vi har ju tränat hundarna lite också.

Det var som vanligt jättekul att komma till Inga-Lill och Åke och att träffa (nästan) hela gänget. Annars brukar vi ju ha träffen i kräftskivetider – men gissa vad vi bjöds på? Jo, deras dotter Pia dök upp med en stor skål med härliga kräftor. Mums! De fyrbenta på gården hade utökats med grisar, kvigor och får är på gång. På lördagen kom ett gäng små söta kycklingar. Det kallar jag bondgård! Bilder från helgen kommer snart på hemsidans fotoalbum. Tack snälla Inga-Lill, Åke och gänget för en jättetrevlig helg!

PS Affe hämtade sig snabbt från värmeslaget och var som vanligt igen redan på söndagskvällen DS

Vi önskar alla en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0