Vi packar husvagnen...

och i morgon efter jobbet drar vi norrut mot Kratte Masugn och Goldenklubbens KM. Det känns nästan som om vi har semester på gång, men så är det ju inte. Vi får vänta ett tag till med det. Men det ska bli toppen att komma ut på lite hundevenemang igen och träffa trevliga människor (och hundar förstås). Jag hoppas att min rygg är snäll mot mig – men jag ska genomföra provet om än på alla fyra – så det så! Undrar vad domaren skulle säga i så fall  :o)
Vi önskar alla startande LYCKA TILL!



En skrytbild från KM 2009, min matte är rosettfreak… och jag är hennes
absolut i särklass bästa hund säger hon. Men… hur många har hon egent-
ligen? Tjalle är ju husses hund!


Kommentarer
Postat av: CHERRY

Affe sötnos du ÄR bäst!!!



Nog bäst att du håller dig i skinnet i helgen.



Många nospussar o lycka till från Cherry!

2010-07-15 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0