Idag fick vi hem

en nyreparerad bil med fungerande AC och – Lycka! – jag kan sluta oroa mig för att vi inte ska komma iväg på husvagnssemester. Dessutom blev det mycket billigare än vi räknat med. Ska vi kanske köpa en lott?

Dennis har haft mindre tur. I lördags blev han biten av en hund och igår stucken av en ilsken geting. Idag har jag ”hackat” lite på honom men det brukar han inte bry sig så mycket om.

Hundarna fick ett kort träningspass ikväll. Dennis la ut ett sök åt Tjalle och Affe fick lite dirigering. Det gick faktiskt riktigt bra. Resten av kvällen har jag ägnat åt hemsidans fotoalbum och bilderna från klubbmästerskapet. Ett jättebra prov på alla sätt; bra upplägg på samtliga rutor, duktiga funktionärer som såg till att allt flöt på bra, bra domare, trevliga deltagare och inte minst – fint väder och vacker miljö.

Nu fortsätter nedräkningen till Goldenspecialen och därmed SEMESTER!



Matte tror att hon ska kunna dirigera mej - men vänta ska du få se vem som är dirigent
i den här flocken, sa Affe

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Skönt att bilen är fixad och att det blev billigare än man hade räknat med.

Vi tränar här med, kompisen kommer hit i kväll med sin man o Tobbe får sällskap som kastare. Så nu får vi ligga i.

Stackars Dennis vad han råkar ur för. Tobbe lider med honom o hälsar att du får va snäll mot honom nu när han är "skadad".

Ha det så gott o hälsa "sjuklingen" så ses vi på GS!!!

Kram

2010-07-28 @ 14:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0