I går kväll...

åkte vi till skjutbanan. Dennis ville träningsskjuta lite grann och jag tog Affe och följde med för att göra ingenting. Det är ju faktiskt en jättebra träning som, jag i alla fall, gör alltför sällan. Skott triggar ju förstås – och naturligtvis kopplade han det till apportering ”på det här stället kan det  hända roliga saker”! När han sedan upptäckte lerduvorna som for iväg tyckte han nog att jag var jättetrist som inte skickade iväg honom att hämta. Men ganska snabbt insåg han att jag bara skulle sitta där på pallen och vara TRÅÅÅKIG!! Jag tror att han markerade varenda lerduva där han låg nedanför mig (det var fem skyttar som tränade). 

Vi avslutade kvällen med en skön promenad över klövervallarna. Vilka härliga kvällar det är nu, det gäller verkligen att passa på att njuta…



Mina pojkar...



Här ser du en kille med massor av klöver...(Tjalle). Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0