Vilken lyx…

att kunna träna inomhus när det är full vinter ute. Nu ska jag inte gnälla
över att det är mycket snö, jag gillar det. Och vad är väl det här snö-
djupet jämfört med Kopparåsens (längst upp i Sverige) rekord från den
28 februari 1926 – 327 cm!

Vi var ett gäng som tränade lite lydnad i Kalvöstallets stora fina ridhus i
måndags…



Platsliggning f v söta systrarna Sisters Vira och Ida



f v Affe, de gyllene labradorerna Focus, Valle och Affes bror Leo



Blivande lydnadsförare? Håkan, Christina och Annika. I bakgrunden
paparazzi Thomas och Molle



Kristina, Tina och Anki



Här får Christina och Vira lite tips av Anki



Här sitter jag och är väldigt lydig, sa Valle



Molle vill också vara med!



Ibland kan det bli lite tokigt och det är såå pinsamt, sa Ida

Jag tycker det är svårt att träna fotgående när det inte finns någon
skytt med, Affe har alltid snyggast fotgående med skytten…

Ha en fortsatt trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0