Det är så irriterande…

när inte Internet fungerar som det ska. När man ska gå in på vissa hemsidor så
kommer gamla startsidor upp, det tar otroligt lång tid att koppla upp sig osv. Jag
tror att Telia har problem med någon fjärrserver. I varje fall tänker jag avvakta
lite med uppdatering av de hemsidor jag sköter och hoppas Telia kommer tillrätta
med problemen.

Att ha sovmorgon utan kompostgaller för sovrumsdörren fungerar inte hemma hos
oss. Affe och Tjalle bara älskar att busa i sängarna och passar förstås på när det
är öppet. Råkar man röra på stortån gör de s.k. sorkhopp vilket innebär att man är
rätt mörbultad efter en stund. Men jag får väl erkänna att jag inte kan låta bli att
vara med och busa lite jag också.

Vintern fortsätter. Jag har inte ens lust att gå ut idag – det får bli en inomhusdag
med lite slötittande på teve. Vi kommer naturligtvis inte att missa skidskyttet och
håller tummarna allt vi kan. Trevlig helg!



på alla hjärtans dag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0