Semesterdag 1...

och solen skiner. Sovmorgon? Nåja, jag har sovit en halvtimme längre än jag brukar i alla fall. Det mesta är packat och klart. Hundarna är alltid oroliga att vi ska glömma dem hemma – vilket aldrig har hänt – och försöker hela tiden smita ut till bilen. Vi ska göra några ärenden på förmiddagen sedan hakar vi på husvagnen och åker till Kungsbyn och Goldenspecialen. Det ska bli så kul att träffa vänner och bekanta och se alla duktiga hundar. Att jag ska starta Affe och inte tränat alls på hela veckan har jag förträngt, det får bli som det blir. Det ska bli spännande att se om Bäveråsens Zeb, som vunnit tre år i rad, kommer och försvarar sin titel. 

Vi önskar alla LYCKA TILL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0