Åh, vad härligt...

att det inte heter bilringar utan kostcirklar numera. Det låter så sunt! Jag märker att mina kostcirklar har ökat i omfång de senaste veckorna, så det känns bra att snart komma hem till vardagen igen (utan utsvävningar i kakburken och godispåsen).

John Blund har hämtat Affe efter kvällens träningspass, han sover som en klubbad oxe. Vi avslutade med en walk up där han spikade sina markeringar på ett helt suveränt sätt, men i övrigt har det inte gått så bra – men, som sagt, det är ju därför vi tränar – eller hur?

Nu knackar John B även mig på axeln. Natti-natti!



Kommentarer
Postat av: Cherry-Gunilla

Härligt det låter med Affes markeringar! Det andra kommer det med.

Jag har volanger kring magen men kostcirklar låter inte så tokigt heller ha ha!!!

Kram

2010-08-26 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0