Vilken härlig träning vi har haft!

Och vi har träffat nya, trevliga ”hundmänniskor” tack vare Christina Axlund.
Jättekul att vi ska ses igen! Det bästa som finns är när hundarna är trötta
och nöjda efter ett givande träningspass och lägger sig med en duns för att
vara ifred och sova. Nåja, vi är väl inte så pigga vi heller efter att ha varit ute
en hel dag i skog och mark. Och även om man ska röra sig när man har ont
i ryggen – så kan jag meddela att jag varit väldigt stillsam och tagit värk-
tabletter idag, så här dagen efter. Jag kan inte säga att jag känner mig som
en 90-åring – den ende person över nittio som känner är svärfar och han är
piggare än pigg, cyklar ledigt fem mil  :o)



Detta är livet, sa Affe


Ny vecka i morgon – det är snärjigt att få logistiken att fungera trots
sjukskrivning; återbesök Huddinge sjukhus, sjukgymnastik plus behand-
ling hos sjukgymnasten Ulrika, besök hos husläkaren…osv. Blir trött bara
jag tänker på det! Usch vad jag gnäller!

Många, många bilder har jag tagit i helgen – men långt ifrån alla blir bra.
Det är svårt att fota våra snabba hundar. I kväll har jag i alla fall börjat
göra ett litet fotokollage från lördagsträningen att lägga ut i fotoalbumet
på hemsidan. Ha en bra vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0