Näe, jag tycker inte…

att sjukgymnaster är stygga, tvärtom jag känner bara snälla! Och i
Hälsingland är de visst väldigt snälla :o)

Jag har nu insett att det inte går att övertala grannarna att välja
golden – de är helt sålda på labbetussar alltså  – så det är bara att
inse faktum. Vi gillar förstås labbar också. Men vi har visst lyckats
lura med dem till GRKs NM i WT i alla fall.

Idag lunchade vi ute – i skogen alltså. Det var så varmt och mysigt
i solen. Dennis hade tinat upp vilt så att hundarna fick jobba lite med
dirigering. Eftermiddagsfikat tog vi på hemma uteplatsen och jag pas-
sade på att sola mina likfärgade sparrisar till ben. Som tonåring för-
sökte jag fuska med brun-utan-sol-kräm vilket resulterade i att jag såg
ut att ha fått allvarlig hepatit samt bruna handflator och svarta knän
och hälar. Förhoppningsvis fungerar sådana krämer bättre idag, men
jag törs då inte prova.

Den här lille gynnaren var så stressad och  hade så bråttom förbi oss
när vi åt lunch, var han kanske rädd att bli ”dagens”? Ser ju faktiskt ut
som en korv såg ut förr, numera ser en Hot Dog ut som en köttbulle.
Dennis Kulkorv!

En citronfjäril och en nässelfjäril kan jag lägga till vårtecknen idag.
Ha en jättebra vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0