Mord i sinnet…

får avsluta denna tevekväll för min del. Jag orkar inte ens se klart programmet. John Blund väntar otåligt.

När jag ska släcka ner datorn inser jag att jag glömt blogga, vilket jag ju alltid gör på fredagar… och då kommer jag på att jag dessutom glömt att plocka upp vilt ur frysen. Det är en välsignelse med värmeslingor i badrumsgolvet! Hade aldrig – ens i min vildaste fantasi – kunnat föreställa mig att vi skulle använda badrumsgolvet till att tina upp vilt trodde att det enbart skulle vara en mysfaktor.

Jag har i alla fall stekt ägg till matsäcksmackorna :-) I morgon är det skogen och hundträning som gäller. Hela dagen! Hoppas att det inte kommer att regna för mycket!

Ha en riktigt trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0