Mitt i arbetsveckan…

och nu är det skärpning som gäller efter semesterns alla utsvävningar! Vågen visar kalla fakta! Det kändes i alla fall skönt att komma igång på gymmet igen. Och glad blev jag av sällskapet – en dam på 80 som tog det lite lugnare men ändå körde igenom ett helt pass (!). Sist tränade jag med en ung dam på ca 10 år och hennes mamma. Det är kul att det är så blandade åldrar på Itrim.

Nu börjar det dra ihop sig till ”den stora festen”. På fredag firar nämligen Nynäshamn Energi AB 100 år. Vi – två kollegor och jag – ska hålla i det hela och det är mycket som ska fixas. Hoppas att det blir en bra fest och att alla kommer att ha kul.

I kväll har jag schamponerat Affe. Tyvärr stinker han billig herrparfym - varför parfymerade hundschampon!!?? De kunde åtminstone ha en diskretare doft om de nu måste vara parfymerade. Har du något tips på nåt bättre schampo?


Kommentarer
Postat av: Jill

Förstår att ni har mycket att stå i nu då om ni ska vara kalaspuffar. Hoppas det blir lyckat.

Kan varmt rekommendera Galltvå el. Gallshampo till hundarna http://www.galltval.com/ Jag brukar även tvätta skinnsoffan och ta bort svåra fläckar på allt möjligt med den.

Ha det bra!

Kram från oss

2009-09-03 @ 16:19:48
URL: http://www.jaktlabrador.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0