Snart hemma…

från säsongens sista tur med husvagnen. Novembermörkt, regnigt
och mycket trafik…







... i kväll lyser Globen i blått.

Vi har varit hos Annika och Kaj i deras sommarstuga utanför Enköping.
Kaj blev verkligen överraskad när vi (nästan hela gänget) knackade på
fönstret och sjöng ”Ja, må han leva…!”  Annika hade verkligen lyckats hålla
honom ovetande – kul! Sedan blev det förstås fest i deras jättemysiga stuga.

Tyvärr kunde inte alla stanna kvar, men vi som gjorde det måste naturligvis
testa träningsmarkerna och det gjorde vi till skönsång av Affe som 
framförde ”Klagolåt från Hundaskrälle ” (trad arr) samtidigt som han tittar mig
djupt i ögonen och tycker "Det är min tur nu! Skicka mig då!". Underbart
vackert! Jag tror jag ska anmäla honom till Idol, eller nåt.

Tack alla för en jättetrevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0