Så var denna…

gråa arbetsvecka slut. Jag läste i tidningen att november hittills bara gett
ca 3 soltimmar i Stockholm – och i Karlstad 1,1 timme! Man kan undra vart
”Sola i Karlsta” tagit vägen? Inte till Teneriffa i alla fall som haft sitt
värsta skyfall på över 30 år!

Onsdagskvällen stack dock ut från det grå med bowling och italiensk buffé
med tjejerna på kontoret. Vi hade lånat in en ”proffsbowlare” som instruktör
 – Monica – för att få tips och bli bättre inför den traditionella julbowlingen
på firman. Eftersom jag inte själv kan bowla fungerar jag, tillsammans med
Britt, som självutnämnda coacher. I år kommer gubbarna att få rejält motstånd
vill jag lova – samtliga tjejer blev avsevärt mycket bättre bowlare efter den
här kvällen!

Barnbarnen är nu ”besprutade” mot svininfluensan (vilket namn!!) och jag hoppas
att mina små gullegrisar ska hålla sig friska. Helgen tänker vi ägna åt en del ”fixa”
och kanske lite hundträning… Ha en trevlig helg!




Så här års dominerar yrkestrafiken till sjöss…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0