Tillbaka till…

vardagen igen. De två hjärnceller som dykt upp igen efter helgen, meddelade att jag glömt min almanacka i Gyllerboda. Så nu är det kris med logistiken ska jag säga! Som tur är har Gunilla redan skickat den per post. Tisdag och onsdag jobbar jag som vanligt sedan bär det av till Göteborg och Elfackmässan.


I helgen har Avjava´s kennelträff på Läckö Strandgård för "drömvalparna", det blir kul att få se dem som tvååringar. "Uppföderskan" och Lennart har vi inte träffat på två år - vi har ju tyvärr missat de andra kennelträffarna - så det ska bli roligt att få ses. Tråkigt att två av syskonen inte kan komma. Men det är svårt att "få ihop det" så det passar alla. Bilderna nedan: Affe 9 veckor och som tvååring...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0