Sommarvädret fortsätter…

med gassande sol och då är det förstås skönast att träna vattenarbete med hundarna, så vi for ner till sjön hela gänget på eftermiddagen. Men innan vi hann börja upptäckte någon att Olle Orm (en snok) kom simmande med en apport (en fisk) i munnen. Han ringlade upp på land för att avnjuta sin måltid...


Det är fascinerande att se hur den slukar sitt stora byte...






Sen var det dags för en tupplur på maten... Det var spännande

att se - men någon ormtjusare kommer jag aldrig att bli!


En stund senare simmade en snok till förbi... För min del behöver jag inte

se fler ormar i år!

Trötta och nöjda efter en - på alla vis - jättefin helg kom vi hem ganska sent.
Så jag tror nog måndagen kommeratt bli lite trög. Många bilder har det blivit.
Tack alla för en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jill & co

Vilka jättehäftiga bilder.

Nu vet vi vilka som var hos Håkan och Karina på lördagskvällen när vi ringde :o)

"Vi sitter på bryggan och dricker en öl" :o)



Kram

Jill

2009-06-03 @ 15:42:13
URL: http://www.jaktlabrador.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0