Om man ska vara…

på konferens och få ryggskottskänning då är  Yasuragi Hasseludden ett lämpligt
ställe. Varma bad och shiatsu (japansk massage) gjorde att det känns lite bättre
i ryggen idag. Ett bra knep att gå ner i vikt är att äta med pinnar, åtminstone för mig
som hade jättesvårt med tekniken. Jag måste bara lura med mej Dennis hit någon
gång, det är verkligen ett jättehärligt ställe!


Tack för alla gulliga grattishälsningar Affe och jag fått på bloggen och i mejlboxen!



Vi kopplar av i 40-gradigt vatten - superskönt!





Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag har fått tips om detta ställe tidigare, men glömmer bort namnet i ett. Nu blev jag inte mindre sugen att planera in ett besök, till vintern kanske då det är kallt och grått.

2009-05-18 @ 12:28:41
Postat av: Tina

Visst är det skönt där på Yasuragi. Här är en till som har ont i både rygg och nacke, skulle vara mycket skönt att få krypa ner i deras varma bad.

2009-05-18 @ 21:27:10
URL: http://workinglabs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0