Helgen har varit…

minst sagt intensiv och superjättekul! Vi - ett glatt gäng på cirka tolv personer med hundar - har varit "försökskaniner" på kursen "Återkoppling - fördjupning - ledarskap i praktiken/apportering" hos Gyllerboda Hundcenter. Trots att Dennis skött marktjänsten och jag bara behövt tänka på mej och hunden, så känns det som jag inte har några hjärnceller kvar!


Vad har jag då lärt mej? Just nu inte en aning - jag måste smälta allt - men det kommer när jag läser anteckningar och tittar på foton. Vi har jobbat igenom hund för hund och problemen har sett väldigt olika ut men ändå är grundproblemet desamma! Samtliga deltagare har aktivt engagerat sig i varje ekipage, vilket har gett många intressanta vinklingar, erfarenheter och diskussioner. Nu hoppas vi på ytterligare en uppföljningskurs längre fram... Tack alla för en givande och jättetrevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jill

Spännande! Du måste berätta mer sen när hjärncellerna är på plats igen ;)

2009-05-04 @ 13:57:21
URL: http://www.jaktlabrador.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0