Jag måste bara…

skriva några rader om kvällens föredrag som Malin (min dotter) och jag var på - Mia Törnblom - vilken tjej!! Föredraget handlade om självkänsla. Mia är en tjej som från att ha varit tung narkoman, checkbedragare, jagad av polisen (ända gången hon känt sej motiverad att springa, till skillnad från sin man som gärna joggar - hon äter hellre chokladtårta!) osv. tagit tag i sitt liv och blivit en framgångsrik författare, företagare och coach. Många "igenkänningsskratt" och spontana applåder från publiken. Jag ser redan fram emot nästa bok! Vad tycks om den här appropå att tycka om sej själv och celluliter: " Skrattgropar i låren tyder på ett glatt underliv".  :-)

Vi kände oss verkligen uppeppade efter den här kvällen, när vi tog oss hem i snöslasket. Det har snöat sedan i går kväll, som tur är har vi plusgrader så snön lär väl inte bli kvar så länge. Men som vanligt, när det kommer tre centimeter snö i Stockholms län så blir det kaos. Vi kom dock lyckligt hem till Nynäshamn igen. Ha en fortsatt bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0