Det sägs att ont krut…

inte förgås så lätt och det stämmer nog för nu är jag på fötter igen. Skönt! Fast jag skulle ha behövt mer tid för städning, tvätt och planering innan arbetsveckan börjar - men det fixar sej ändå. Jag blev så glad när jag fick höra att Gunilla fått komma hem från sjukhuset till Arne och Immer igen. Hemma är bäst. Jag skäms över mitt gnäll över två dar i sängen = en pink i Mississippi - eller hur? Nu håller vi tummarna för att Gunilla piggar på sej ordentligt! Hoppas alla får en bra vecka!



Flygande Tjalle - dummieleverantör


Kommentarer
Postat av: Ankie

Om jag vrider på huvudet o tittar ut ser det inta alls ut som hos er, bor jag på Grönland ???

2009-03-24 @ 17:59:49
URL: http://web.telia.com/~u22318846

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0