Vi hade tur med vädret...

och fick soligt och fint på vår sommarfest igår. Man skulle nästan kunna tro
att det var beställt. Hasse visade sig vara en utmärkt grillmästare och vi bjöds
grillad korv när vi kom - för att orka med tipsrundan. Sedan serverades grillat
kött, potatissallad, tzatziki och en limesås. Därefter var det dags för lite aktivitet.
Affe skötte sig till att börja med bra i brännbollslaget, men sedan tyckte han att
alla var för intresserade av bollen och vägrade släppa den till brännaren (= mig)
så flera i motståndarlaget slapp bli brända. Det hela slutade med att vårt lag
förlorade, fast det var ju inte bara Affes fel förstås. Både Affe och jag var jättetrötta
när vi kom hem.


Idag står regnet som spön i backen - en riktig inomhusdag alltså. Till och med
Affe hade bråttom tillbaka till bilen på lunchen. Nu har han burrat ner sig bland
fällarna i biabädden och sover som en liten gris...



Den här tipsfrågan var knepig - här gäller det att tänka till...



Jag älskar Britt! sa Affe.



Men fördelar man sin kärlek så får man ännu mera gos! Jag kan tipsa
om en bra vädersida - John Pohlmans http://www.klart.se   Ha en jätte-
skön helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0