Affe har fått…

en ny sommarkostym. Anette Grönvall har hjälpt oss med trimningen.

Han har fällt ur all päls, men den fanns ändå en hel del att klippa bort.

Lägg märke till "utställningsfärgen" som kom fram kring halsen. Nu

ska jag schamponera honom och då kommer pälsen förhoppningsvis att

"lägga sig" bättre.

I helgen ska vi se Skärgårdscupen - en lydnadstävling som Nynäshamns
Brukshundklubb anordnar för tredje året i rad och då kan Affe visa upp sin
nya kostym, för lydnad är det inte värt vi ger oss inte in på...





Min matte säger att jag har bröst och bringa som en frukostflinga men det
har jag väl inte? Jag tycker att jag är väldigt snygg om jag får säga det själv,
sa Affe





Kommentarer
Postat av: Cherry

Hallo snygginen! Jag tycker du är jättesnygg i din sommarkostym. Min matte har oxå "skalat" mig runt halsen och uppåt öronen. Gött när man har badat. Idag fick jag i min badkruka till matte i sjön för ett dopp. Det hör inte till vanligheterna ska du veta....

Nospuss från Cherry!

2009-07-02 @ 09:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0