Puh…

vilken vecka!! Jag har varit på kurs i två dar. Två hjärnceller kolliderade och dog! Och så fyllde jag 35, åt smörgåstårta och drack vin - vilket jag inte borde. Den sista hjärncellen dog nämligen!


I går fyllde Nynäshamn Energi 100 år och samtidigt invigdes Litteraturhuset (Sveriges första) i elverkets gamla vackra lokaler från 1907. Eftermiddan gick åt till att sätta upp bilder från förr på väggarna och fixa lite, sedan var det mingel, tal av projektledaren för Litteraturhuset. Sedan gav vår vd Kerstin lite historik kring företaget och lokalen. Kommunalrådet höll tal och tårtor med 100 ljus bars in. Avslutningsvis talade författaren Elsie Johansson. Det var omkring 100 personer som kommit till invigningen. Jättekul med så stor uppslutning!


Naturligtvis hade jag "dubbelbokat mej" så strax innan 19:00 var jag på Skärgårdshotellet med min dotter, vi bjöds på god mat och upplyftande föredrag; om att känna och att skratta.
 
I morse hade jag hade faktiskt ont i skrattmusklerna! Lotte är helt otrolig på att få sin publik att skratta! Men ikväll - som Dennis sa - är det skönt att få stänga av väckarklockan och att få sova ut i morron!


Och så äntligen!!! - fredagskväll! - zzzz i soffan...

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0