Madicken på Junibacken...

på Vasateatern såg jag med dotter och två av barnbarnen på eftermiddagen idag. Jättekul hade vi. Efter sånt känner man "livet i kroppen" som Abbes pappa säger. Det måste vara härligt att jobba inför en salong full av ljuvliga, spontana barn som lever sej in i föreställningen. Jag undrade lite hur hög genomsnittsåldern är på en sådan föreställning faktiskt  - det var många bestemor och -far som såg föreställningen tillsammans med sina barnbarn.

Nyårshelgen firade vi hos Lisa, Linus, Hobby och Kotten i Kroby. Lugnt och skönt med god mat, bubblor i glasen och fina fyrverkerier över Enköping med omnejd. Nu för tiden har jag slutat avge nyårslöften - har aldrig lyckas hålla några. Men några mål har jag ändå satt upp - men dem tänker jag inte avslöja förrän de är infriade. Pilutta dej! God fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0