Sista arbetsdagen…

för i år och det är -10˚C, men det känns faktiskt mindre kallt än när
det är kring nollan. Jag har en förkylning på gång så det ska bli skönt
att vara ledig i några dagar och ta det lugnt. Men – det är inte bra att
ta det för lugnt så därför har jag preliminärbokat ett ridhus för lite
lydnadsträning och hoppas få ihop ett gäng träningssugna två- och
fyrbenta vänner.

Affe har inga planer på att ta det lugnt, åtminstone inte utomhus.
Man kan t ex gräva efter sork i snön…  Gott slut och gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Jill & co

Vilka härliga julbilder!

Fy för så oansvariga hundägare du beskriver i tidigare inlägg. Förstår att ni blev arga.

Jag var med om att hela mitt barndomshem brann ned. Som tur var klarade sig alla den gången också men fy vad jobbigt att bli av med allt. Inte ett bardomsfoto kvar te.x.

Vi önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att vi ses snart!

Må så gott och många kramar!

2009-12-30 @ 13:09:19
URL: http://www.jaktlabrador.net
Postat av: Jill & Peter

Ja, det är/var svår att släppa. Jag hade sagt till min pappa (jag var 14 år då) att jag skulle sova hemma hos min nya pojkvän men han ville väl inte riktigt tro på det och var trots brandmännens inrådan att inte gå in, inne och letade i min säng lilla papsen ett riktigt trauma och inget jag önskar min värsta fiende. Fy f-n att komma hem dagen efter och se hela sitt hem BORTA...bara aska...vi gick i flera dagar och letade efter foton, vigselringar mm. suck

2009-12-31 @ 02:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0